HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 Aktiviti yang korang lakukan bila....

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
diang
Rider Cub Prix
Rider Cub Prix


Posts : 117
Join date : 2008-09-12
Location : Jerantut

PostSubject: Aktiviti yang korang lakukan bila....   Fri Sep 12, 2008 3:28 pm

Bila masa free le....
lepas habis kerja ke, belajar ke atau hujung minggu....

Emm....kalau gua, lepas habis kerja serve internet sampai habis opis hour hehehhe...
guna internet tempat kerja (takpe sebab saya kerja separuh hari je)

hujung minggu??....??...nak bawak anak bini pun tak boleh sbb tak kahwin lagi...muahahaha.....
so buat aktiviti orang bujang je laa....ronda2, lepak ngan member
Back to top Go down
View user profile
zsuperc
Rider Sprint
Rider Sprint


Posts : 53
Join date : 2008-09-12

PostSubject: Re: Aktiviti yang korang lakukan bila....   Fri Sep 12, 2008 3:52 pm

diang wrote:
Bila masa free le....
lepas habis kerja ke, belajar ke atau hujung minggu....

Emm....kalau gua, lepas habis kerja serve internet sampai habis opis hour hehehhe...
guna internet tempat kerja (takpe sebab saya kerja separuh hari je)

hujung minggu??....??...nak bawak anak bini pun tak boleh sbb tak kahwin lagi...muahahaha.....
so buat aktiviti orang bujang je laa....ronda2, lepak ngan member

aku banyak sket aktiviti luar.... ekekeke....tapi aku sentiasa akan ada masa tuk anak bini.. kalau boring kat umah, aku blasah men PS la...nak ronda2, ronda ngan anak bini.
Back to top Go down
View user profile
diang
Rider Cub Prix
Rider Cub Prix


Posts : 117
Join date : 2008-09-12
Location : Jerantut

PostSubject: Re: Aktiviti yang korang lakukan bila....   Fri Sep 12, 2008 4:16 pm

dulu boleh kata seminggu 3 kali pergi bandar main badminton (main waktu malam)
skarang musim posa, takde geng nak main jadi lepak kat rumah je la isi masa lapang...
main game PC atau layan tv je....
Back to top Go down
View user profile
ansar
Rider Sprint
Rider Sprint


Posts : 8
Join date : 2008-09-12

PostSubject: Re: Aktiviti yang korang lakukan bila....   Sun Sep 14, 2008 4:10 am

ng0rat ckgu praktikal kt sk0la....
wakakakaka~
keskeskes gelak
Back to top Go down
View user profile
Admin
Pomen Kampong je
Pomen Kampong je


Posts : 94
Join date : 2008-09-10

PostSubject: Re: Aktiviti yang korang lakukan bila....   Sun Sep 14, 2008 10:23 am

ansar wrote:
ng0rat ckgu praktikal kt sk0la....
wakakakaka~
keskeskes gelak

ces pangai sejibik mcm kawan aku....
last2 sampe skang duk men dgn cikgu praktikal 2 lol!
Back to top Go down
View user profile http://malaysianriders.forumotion.com
diang
Rider Cub Prix
Rider Cub Prix


Posts : 117
Join date : 2008-09-12
Location : Jerantut

PostSubject: Re: Aktiviti yang korang lakukan bila....   Sun Sep 14, 2008 11:35 am

ansar wrote:
ng0rat ckgu praktikal kt sk0la....
wakakakaka~
keskeskes gelak

Hang kerja apa? Guru besar ke?
Back to top Go down
View user profile
Admin
Pomen Kampong je
Pomen Kampong je


Posts : 94
Join date : 2008-09-10

PostSubject: Re: Aktiviti yang korang lakukan bila....   Sun Sep 14, 2008 2:17 pm

diang wrote:
ansar wrote:
ng0rat ckgu praktikal kt sk0la....
wakakakaka~
keskeskes gelak

Hang kerja apa? Guru besar ke?

pelajar terbilang tuh lawanpedang
Back to top Go down
View user profile http://malaysianriders.forumotion.com
diang
Rider Cub Prix
Rider Cub Prix


Posts : 117
Join date : 2008-09-12
Location : Jerantut

PostSubject: Re: Aktiviti yang korang lakukan bila....   Sun Sep 14, 2008 3:34 pm

owh....ni pelajar miang bukang terbilang
Razz Razz I love you
Back to top Go down
View user profile
racer87
Rider Sprint
Rider Sprint


Posts : 54
Join date : 2008-09-11
Age : 29

PostSubject: Re: Aktiviti yang korang lakukan bila....   Mon Sep 15, 2008 6:20 pm

aku lepak2 dgn budak kelab ego nouvo je.....
pastu mlm test spec baru kat NKVE..hehehe.....
Back to top Go down
View user profile
diang
Rider Cub Prix
Rider Cub Prix


Posts : 117
Join date : 2008-09-12
Location : Jerantut

PostSubject: Re: Aktiviti yang korang lakukan bila....   Mon Sep 15, 2008 6:31 pm

owh....ada kelab ye?
best........
Back to top Go down
View user profile
racer87
Rider Sprint
Rider Sprint


Posts : 54
Join date : 2008-09-11
Age : 29

PostSubject: Re: Aktiviti yang korang lakukan bila....   Mon Sep 15, 2008 7:08 pm

nie mase g janda baik mase tahun baru cine...


nie mase Anniversary kelab....kiteorg g kuantan...
cawangan KL gabung dgn kuantan...




nie MERDEKA RIDE ke PORT DICKSON!!!


nie majlis berbuke semalam kat kmpung Baru...
patutnye 80org...tpi yg hadir hny 35 org....
ahli2 dari kajang,sg buloh n shah alam xdpt dtg sbb ujan lebat...
Back to top Go down
View user profile
diang
Rider Cub Prix
Rider Cub Prix


Posts : 117
Join date : 2008-09-12
Location : Jerantut

PostSubject: Re: Aktiviti yang korang lakukan bila....   Mon Sep 15, 2008 7:13 pm

waaa....macam RNR genting sempah je....gambar pertama tu
kat situ le aku lepak lepaskan pening n bahan2..... masa gi klang hari tu hehehhee.....
naik bas
Back to top Go down
View user profile
racer87
Rider Sprint
Rider Sprint


Posts : 54
Join date : 2008-09-11
Age : 29

PostSubject: Re: Aktiviti yang korang lakukan bila....   Mon Sep 15, 2008 7:19 pm

hehehe..lepas kan bahan mane tu???
Back to top Go down
View user profile
diang
Rider Cub Prix
Rider Cub Prix


Posts : 117
Join date : 2008-09-12
Location : Jerantut

PostSubject: Re: Aktiviti yang korang lakukan bila....   Mon Sep 15, 2008 7:25 pm

biasak laa...pening, mabuk....bahan mana lagi.....m****h le....
Back to top Go down
View user profile
unusjengka11
Rider Sprint
Rider Sprint


Posts : 26
Join date : 2008-09-11
Age : 31
Location : kota warisan, salak tinggi

PostSubject: Re: Aktiviti yang korang lakukan bila....   Tue Sep 16, 2008 11:51 am

aktiviti aku byk kt umah..tido.tido,tido
bgun mkn tido blik.
pastu men ps2 motogp best....
Back to top Go down
View user profile
diang
Rider Cub Prix
Rider Cub Prix


Posts : 117
Join date : 2008-09-12
Location : Jerantut

PostSubject: Re: Aktiviti yang korang lakukan bila....   Tue Sep 16, 2008 12:02 pm

bestnya dok goyang kaki je, takdak senaman langsung ke? Lompat tangga ke...
Back to top Go down
View user profile
racer87
Rider Sprint
Rider Sprint


Posts : 54
Join date : 2008-09-11
Age : 29

PostSubject: Re: Aktiviti yang korang lakukan bila....   Tue Sep 16, 2008 12:09 pm

erk...xsehat tol...heheeh...

Aku lak klau ari bekerja...kol 9 masuk ofis...dlm kol 11 blik umah tdo....
pastu petang g minum2....pastu blik umah bukak nouvo aku...pastu tdo...
Back to top Go down
View user profile
diang
Rider Cub Prix
Rider Cub Prix


Posts : 117
Join date : 2008-09-12
Location : Jerantut

PostSubject: Re: Aktiviti yang korang lakukan bila....   Tue Sep 16, 2008 12:54 pm

haha....lebih kurang la ngan si unus jengka kita tu....
tido...tido...tido.....
Back to top Go down
View user profile
putera_jju
Track Officer
Track Officer


Posts : 36
Join date : 2008-09-15
Location : batu pahat,johorian..

PostSubject: Re: Aktiviti yang korang lakukan bila....   Sat Sep 20, 2008 2:41 am

korang memng bgus..
mngisi mase lpang ngan wt pkre2 brfaedah..
klu aku,blik dr skolah je,aku baring ats ktil..
ltak tngan ats kpale..
pkir la blik ape aku dah wt kt ank2 murid aku..
ye,la..
pgang tnggungjwb didik ank org,susah woo..
aku xnak nanti diorng tuntut kt alam barzakh nape aku xajar diorng btul2...
klu smua ank murid yg aku ajr cri aku,xke naye aku dbuatnya....
heh..heh..
korang nanti klu dah ada ank,tnya la sape ckgu die yer..
mne la tau silap2 aku yg ajar ank2 korang,leh buli lbh2 ckit..
muahwawawa...
Back to top Go down
View user profile
tohai
Rider Sprint
Rider Sprint


Posts : 17
Join date : 2008-09-11

PostSubject: Re: Aktiviti yang korang lakukan bila....   Tue Nov 04, 2008 4:16 pm

hobi aku br2 ni suke malancong la pulok
asyik dpt pakej hotel free 3 hari 2 mlm
tu yg aku dok malancong je skang ni
dpt hotel free pon tiap kali pegi byk gak duit abis
dok kuar kat lain2 belanje
ade je yg nak dibeli
huhuhu...
Back to top Go down
View user profile
unusjengka11
Rider Sprint
Rider Sprint


Posts : 26
Join date : 2008-09-11
Age : 31
Location : kota warisan, salak tinggi

PostSubject: Re: Aktiviti yang korang lakukan bila....   Fri Nov 07, 2008 8:41 am

hobi aku skrg ni dh tuka dari asik tido je time ari minggu.skrg ni dh ade mek.g jmpe mek bwk dia g jejln.eratkan silaturahim. Very Happy Very Happy Very Happy
cheers flower cheers flower
Back to top Go down
View user profile
diang
Rider Cub Prix
Rider Cub Prix


Posts : 117
Join date : 2008-09-12
Location : Jerantut

PostSubject: Re: Aktiviti yang korang lakukan bila....   Sat Nov 08, 2008 7:26 pm

cayalah bro...jangan tunggu lelama...cepat2 buat nasik minyak...
Back to top Go down
View user profile
unusjengka11
Rider Sprint
Rider Sprint


Posts : 26
Join date : 2008-09-11
Age : 31
Location : kota warisan, salak tinggi

PostSubject: Re: Aktiviti yang korang lakukan bila....   Wed Nov 12, 2008 4:14 pm

insyaallah ade jdh ade la kan.doa2 la kan.nnt sy jmput mkn nasi minyak k.dtg jgn x dtg.
Back to top Go down
View user profile
unusjengka11
Rider Sprint
Rider Sprint


Posts : 26
Join date : 2008-09-11
Age : 31
Location : kota warisan, salak tinggi

PostSubject: Re: Aktiviti yang korang lakukan bila....   Tue Nov 25, 2008 1:59 pm

skrg ni kn musim hjn jd xde aktvt nk wat.tp best jgk kn kalo g memancing.
Back to top Go down
View user profile
racer87
Rider Sprint
Rider Sprint


Posts : 54
Join date : 2008-09-11
Age : 29

PostSubject: Re: Aktiviti yang korang lakukan bila....   Thu Jan 08, 2009 11:01 pm

boringnye...... lawanpedang lawanpedang

lawan pedang dgn sifu obiwan best gak...
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Aktiviti yang korang lakukan bila....   Today at 10:09 am

Back to top Go down
 
Aktiviti yang korang lakukan bila....
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Congrats to YE YANG !!!
» Augusta! Who's staying up to watch the Masters?
» Tekken 6
» Spray Chrome
» Corolla ce100 ressuruction (NEW UPDATES)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Bersantai Kat sini :: Zon Relax Pisang ^_^-
Jump to: